top of page
Search

COVID19 (промена посаде, инспекције, поправке)

Writer's picture: AdminAdmin

Организације бродовласника истичу потешкоће које прописи усмерени на спречавање ширења коронавируса COVID19 имају на променама посаде, инспекцијама и поправкама.

То питање је високо на дневном реду Међународне бродске коморе (ICS), а генерални секретар Гуи Платен каже: „Питање промене посаде које је настало због коронавируса требало би да посебно брине међународну заједницу. Свакодневно, поморци широм света пружају линијску услугу глобалној економији. Ограничења у вези са променом посаде (замена једног од чланова посаде брода другим) могу потенцијално да узрокују озбиљне поремећаје у току трговине.

"Не само да имамо обавезу да осигурамо да се глобална трговина настави, већ такође морамо да осигурамо да добробит наших помораца није угрожена. Иако сви чланови ICS-а раде фантастичан посао у пружању подршке својим појединим члановима на националном нивоу, овај горући проблем захтева пажњу читаве међународне заједнице. “

Danas 19. марта ICS треба да окупи национална удружења из целог света на првом од многих састанака намењених идентификацији брзих и ефикасних решења која проистичу из COVID19 кризе.

Међународно удружење бродовласника сувог терета INTERCARGO са седиштем у Лондону рекло је да жели да подсети друштва и нације да се током пандемије терет без бродова и помораца не може превозити између континената.

Они су истакли изазове о повратку у домовину помораца који су завршили поморску службу и желе се вратити кући својим породицама.

„Иако њихове колеге поморци стоје на обали у својој матичној земљи, процес помоћи је заустављен јер су многе лучке државе усвојиле локалне прописе, ограничења путовања, карантин и полицијски час због COVID19 вируса, упркос циркуларном писму које је IМО послао да би требали да имају на уму слободан и несметан приступ поморцима. У многим случајевима ни поморци, ни компаније не знају колико дуго могу да превладавају “.

Асоцијација је позвала све државе чланице IМО-а и лучке државе да прихвате прагматичан приступ и уклоне непотребне препреке поморцима који напуштају или се придружују бродовима.

„Без ефикасних промена посада, ланац снабдевања би се покварио што би довело до основне несташице производа и већих тешкоћа за људе широм света. Најважније је размотрити ментално стање помораца, који се радују поновном уједињењу са породицама након одслужења 4 до 9 месеци на броду, као и штетне последице на безбедну пловидбу и рад бродова ", изјавио је INTERCARGO .

„Забрана промене посада у лукама доноси велике ризике за посаде, бродове, луке и друштво.“

Независно удружење власника танкера INTERTANKO такође је приметило да мере контроле у ​​борби против коронавируса утичу на способност ослобађања посаде са бродова.

„Немогућност помораца да путују и придруже се бродовима нешто је што утиче на целокупну бродску индустрију. Утицај на породице, ментално благостање помораца и питања везана за дуготрајни умор врло су стварна брига. За танкере додатни утицај на матрицу посаде има и кршење прописаних ограничења дужине уговора посаде “, рекао је INTERTANKO.

Власници танкера такође се суочавају са утицајем на способност да изврше законом прописане инспекције.

„Индустрија танкера се ослања на неприметну примену режима испитивања и инспекције који управљају OCIMF и CDI. Међутим, бродови нису у могућности да спроведу SIRE и CDI инспекције због немогућности инспектора да могу да путују на бродове. То значи да многи танкери нису у стању да одржавају редовне (шестомесечне) распореде прегледа “, истакнуто је из асоцијације.

Мере за борбу против COVID19 такође могу утицати на способност специјализованих техничара за поправке на бродовима и инспектора заставе и класе да издају потврде.

"Да би пружио објективне доказе да се ови кораци следе, INTERTANKO саветује своје чланове да воде детаљну евиденцију о свим одбијањима / отказивањима инспекција и било којим проблемима који су повезани са путовањима за поморце, надређене особе, инспекторе и сервисне техничаре”.

145 views0 comments

Comments


bottom of page